Условия за доставка на мед от платформата Истински мед
1.Доставката на поръчаните стоки се осъществява чрез следните способи:
- чрез собствен транспорт
- чрез куриерска услуга от трето лице
2.Доставката се извършва до адрес на потребителя на територията на Република България или до избран от потребителя офис на куриерска фирма Еконт, освен ако в сайта не е посочено друго и е за сметка на потребителя.
2.1 Сумата за доставка се начислява при завършване на поръчката и е както следва:
- Доставки в рамките на Програма Осинови кошер:
– Пакет Абонамент за мед:
- 2.50 лв./месец до офис на Еконт
- 5.00 лв./месец до адрес на клиента
- Пакет Подкрепи кошер:
- 3.50 лв./месец до офис на Еконт
- 5.00 лв./месец до адрес на клиента
- Пакет Осинови кошер:
- 4.00 лв./месец до офис на Еконт
- 5.00 лв./месец до адрес на клиента
– Пакет Осинови кошер + – безплатна доставка
*при предплащане на пакет за 6 или 12 месеца, сумата за доставка се начислява наведнъж за целия период
- Доставки на единични бурканчета мед:
– При поръчка до 75 лв до офис на Еконт – 5 лв.
– При поръчка до 75 лв до адрес – 7 лв.
– При поръчка над 75 лв – безплатна доставка
3.Преди изпращане на поръчаната стока Търговецът има право да се свърже с Потребителя на посочения от него телефон, с цел уточняване на детайли за поръчката и/или доставката.
4.Търговецът не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато Потребителят е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително, когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес или телефон.
5.Доставката се извършва в сроковете, описани под всяка опция за доставка в интерфейсния модул за поръчка. При извънредни обстоятелства Търговецът си запазва правото да удължава срока за доставка, като своевременно информира за това Потребителя.
6.Търговецът обработва поръчките в срок от 2 работни дни от извършване на поръчката. Доставката обичайно се извършва в рамките на 4 работни дни.
7.Поръчаните стоки се доставят срещу подпис, като по-големите пратки при използване на куриерска услуга се доставят до входа на сградата.
8.Потребителят е длъжен да прегледа стоката в момента на доставката ѝ и да уведоми незабавно при установени несъответствия, липси и повреди. Ако Потребителят не стори това, се приема, че доставката е приета без възражения.
9.При извършване на международни доставки, приложими са правилата за доставка и получаване на пратки на съответната национална пощенска служба, както и на съответното национално законодателство на държавата, в която се намира получателят на стоките.
10.Всички импортни такси при внасянето на стоката са за сметка на Потребителя. Потребителят не може да иска възстановяване на цената, ако е отказал да плати импортните такси или да получи пратката.
11.Търговецът си запазва правото да променя наличните методи на доставка и плащане и/или условията по тях по всяко време чрез публикуване на наличните методи на доставка и плащане на уебсайта без друго известие.